29 d’octubre 2009

Volem decidir!

Amb una mica de retard però volia parlar de l'Assemblea constitutiva del Canet decideix! La coordinadora que impulsarà a la meva població la consulta sobre la independència de la Nació catalana.

Com a membre de la coordinadora n'estic molt content de la resposta de la societat civil de Canet. Davant d'una vuitantena de persones vàrem explicar com organitzarem la consulta. Però més enllà del protocol a seguir, el que realment vull destacar és l'alta participació de tots els presents. Es va fer un debat molt productiu.

Moltes vegades ens omplim la boca de la participació ciutadana, doncs Canet decideix! és un instrument pur de participació ciutadana. Per tant, encoratjem a tothom que hi vulgui participar. Canet decideix! no és posiciona en la intenció del vot, i per tant, només volem organitzar la consulta. També volem que s'impliqui en l'organització les diferents sensibilitats, perquè volem decidir!

+ info:

Canet decideix!
| Adhereix-te al manifest
Facebook | Grup de Canet decideix!

2 comentaris:

  1. NOMÉS VULL FELICITAR-TE PEL PREMI, JO SÓC TAMBÉ PREMIAT COM MILLOR BLOC ESPORTIU, I SÉ EL QUE VAS SENTIR.SABEM QUE ÉS UN PREMI PETIT,PERÓ OMPLE COM SI FÓS GRAN.GRACIES A DIARI MARESME ET TINC A FAVORITS I JA TENS UN ADEPTE MÉS,TOT I QUE ARA ESTIC EN UN MOMENT DELICAT DE SALUT,PERÓ M'ENSORTIRÉ!!!

    JORDI.

    ResponElimina
  2. IVAN, COM ES ES QUE TENS DOMINI DE WEB I VEIG QUE TENS ESTRUCTURA DE BLOG?
    JORDI

    ResponElimina