24 de maig 2007

Municipals 2007 (XIV): Festa final de campanya



9 comentaris:

  1. Es per la gent d'esquerra o per tothom.
    Doncs amb els vostres comentaris, propostes i decisions.
    Els que dominem varies llengues entre elles la catalana (no la que més) NO ET PRODIGUES SUFICIENT AMB NOMES AQUESTA LLENGUA, els que no busquem feina PERQUE JA EN TENIM, ni tenim ningu A QUI ENXUFAR.
    Ens agrada la cultura NO SEMPRE LA QUE PROPOSA ERC de CANET DE MAR
    ENS TROBEM MARGINATS.
    porteu juventud perque ??? FACIL DE CONVENCER els hi dieu el que volen sentir????

    ResponElimina
  2. Per al senyor "anònim" del comentari #1 . Qui és més fàcil de convèncer, la gent jove dient-los el que volen escoltar, o la gent gran que amb un ball i una xocolatada ja s´en van contents a casa?

    ResponElimina
  3. El senyor anónim.
    Aquest senyor té tota la raó, vosaltres no teniu res a veure a l´Esquerra d´abans. Vosaltres sou tota una colla de resentits, una colla inadaptada, on la rancùnia, on la intolerància i el fascisme més pur regna i voleu semblar bons jans. Sou una colla d´inaptats com tota la marinada vermella de sociatas, comunistes i republicans que ens està invain i sou sempre el element distorsionador de la Societat Espanyola.
    Per cert Ivan en hora bona, ara que estas a ESQUERRA DEMOCRATICA I TRANSPARENT has aconseguit ENXUFAR-TE a l´Ajuntament perqué a l´Empresa Privada no vals per res, quina llàstima que ahgis ocupat una plaça a l´Universitat, perquè li has robat la plaça a un pobre que hauria tret més profit que tu. Bona sort i que en Perussa et foti fora.
    Contesteu el que vulgueu, sou els mateixos regenats de sempre.
    Visca ESPANYA, visca Catalunya.

    ResponElimina
  4. No vull entrar amb individualismes per em sap greu Ivan per a tú, et conec de tota la vida, soc vei teu i tenen raó.
    Quina sort que t'han enxufat has de pagar preu a la teva militancia damunt el lloc de feina.
    Demostra ara ????? que potser sera dificil el que no hem pogut apreciar de tu

    ResponElimina
  5. He llegit amb estupor aquestos escrits.
    Primer dir que de fa anys soc i seré amic, tant de l'Ivan com de la seva familia.
    Segón: aquets comentaris que heu escrit, que tenen a veure amb la festa final de campanya?
    Comentaré primerament les festes final de campanya, i Ivan... sincerament, jo vaig estar a fer una volta per el carrer ample, fin a la plaça macià i vaig passar per la riera sant domenech, i la veritat, la que va aplegar més participació al meu veure, va ser primerament la Cati Forcano, el segon en Perusa, i el tercer, a gran distància l'Oscar.
    La vostre proposta va anar dirigida als nanos i al joven que és justament el que li costa més anar a votar, no sé qui va ser el que va triar aquest final de festa, peró crec que no va ser la més adient, ni anava dirigit al segment de població més proper a ERC.
    Després de dir aixó, indicar a aquestos ANÓNIMS, que son males persones, amb males ideas, que tenen un CANCER intern que els pudreix per dintre.
    Al que comenta que tu has ocupat el lloc d'un altre a la Universitat només dirli que el seu pare el dia que va prenyar a la seva mare, hagues sigut millor que s'hagues futut una palla...EL MON NO HAGUES PERDUT RÉS D'INTERESSANT.

    visca CATALUNYA LLIURE, sobretot de persones anónimes com aquestes.

    Només dir que aquesta vegada no he sigut votant d'erc per els motius que l'Ivan ja sap.

    ResponElimina
  6. Per l´anònim del comentari 3.

    És molt fàcil dir tot el que has dit de l´Ivan a través d'internet per a poder signar com anònim. Quina manera més covarda d'expressar-se. Sento vergonya del teu comentari, primer, per dir el que has dit, ja que qualsevol persona que conegui a l´Ivan sap com és i que ell vol el bé del poble i que no és rencuniós. I després per veure la gent tan falsa que hi ha al nostre poble, ja que si has tingut la poca vergonya de signar com anònim perquè no se sàpiga qui ets, estic segur que cada vegada que veus a l´Ivan li dius hola amb el somriure en la boca per qué no tens collons de dir-li tot el que has dit a la cara.
    Crec que no em podré treure aquest malestar que m´ha entrat al llegir el teu comentari durant molt de temps. Realment és fastigós veure la gent tan falsa que hi ha avui dia...

    ResponElimina
  7. Bon día Xavier.
    Estic absolutament d´acord amb tú. L´Iván sap perquè ho he fes públic aquí mateix de la nostra discrepància política. El que és realment fastigós és que hagi gent que pogui publicar un comentari de forma anònima i de la forma que ho ha fet en aquest cas.
    S´hauría de limitar l´entrada de gent anònima als blocs.
    Comentaris, els que volguem, sense insultar, però identificant-nos.
    Jesús Marín i Hernàndez
    CDC, CANET DE MAR

    ResponElimina
  8. Bona tarda,

    Com ja vaig dir, no vull prendre part en els comentaris perquè ja hi dono la meva opinió al bloc. Però quan es falten les veritats i més concretament a la meva persona, no ho puc tolerar.

    Al Sr. Anònim (tercer escrit) que comenta que hi estic "enxufat" a l'ajuntament perquè a l'empresa privada no hi valc per res, no sé d'on ho treu. Li faré només 5 cèntims per veure si sap si em coneix prou bé com per dir aquestes falsedats de la meva persona. Sí, em dic Ivan, fill de Canet, per raons de mobilitat reduïda m'és difícil trobar feina fora del meu poble. Creguim, ofertes n'he tingut però per problemes de desplaçament no hi puc anar, si vostè es tant altruista i em vol acompanyar, li agraïria de tot cor.

    Segon, no sé d'on treu que jo estigui treballant a l'ajuntament. Demani un llistat del personal de l'ajuntament i a veure si troba algun lloc de treball on hi digui el nom: Ivan Aranda i Mena.

    Tercer, quina plaça he ocupat a la Universitat? Si vostè m'ho pot dir m'hi presentaré, no m'agradaria que els meu alumnes estiguin sense un professor.

    Si tens valor, dóna la cara i excusat. Potser t'has equivocat de persona, és el que vull creure.

    Aprofito per donar les gràcies a en Joan que sé que em coneix, en Xavi, un amic de sempre i en Jesús, tot i que no ens coneguem gaire, però ens respectem. Moltes gràcies a tots tres.

    ResponElimina
  9. Ivan,

    Que les opinions de quatre anònims menyspreables no et faci perdre les ganes de seguir fomentant el debat blocaire entre els canetencs. El teu bloc ha estat i és un referent excel·lent per als mitjans de comunicació locals. T'ho asseguro! Felicitats!

    Carles Sàiz
    Coordinador ÀMBIT-Vilaweb Canet

    ResponElimina