02 de setembre 2008

Retorn a l'activitat

Després d’un mes de vacances al bloc, torno a l’activitat blocaire. Ha estat un mes on he gaudit de la lectura, de visites a amistats per terres gironines i finalment d’un viatge del qual en tenia moltes ganes de fer.
Les lectures que m’han acompanyat aquest estiu han sigut tres: No pensis en elefant de George Lakoff, referent a com rebatre els arguments conservadors des del punt de vista del costat progressista, és un llibre amè però enfocat a la política nord-americana; El joc de l’àngel de Carlos Ruiz Zafón, novel·la ficció de l’autor de l’Ombra del vent que et situa en la Barcelona de principis del segle XX; i finalment, Canet de Mar 1975-1998: demografia, economia i urbanisme d’en Raimon Bonal i Fabio Valbonesi, lectura recomanada per aquells que vulguin saber com Canet ha evolucionat durant la transició i quin futur inmediat ens depara.

En quan al viatge que he fet aquest mes d’agost, he visitat París (àlbum). Una macro ciutat que m’ha deixat impressionat per la seva grandària i història que té. Des del punt de vista del món del minusvàlid, l’he viscuda plenament des de la meva cadira de rodes elèctrica. Cap inconvenient per poder visitar la ciutat de la llum de punta a punta, fins i tot em vaig arriscar anar fins al Palau de Versalles per compte propi. Voreres rebaixades, transport públic accessible (bus i línia 14 de metro) així com la majoria de trens. En quan a monuments, museus i parcs, el 90% són accessibles i gratuïts. Una visita més que recomanada.

Tornada a la feina i a l’escriptura.

2 comentaris:

  1. Collons! quines vacances t'has tirat.

    Benvingut.

    pd
    un dia ja m'explicaràs com t'ho fas per tenir la plantilla tan guapa.

    ResponElimina
  2. Molt bé. Felicitats. He estat mirant les fotos de París. És una ciutat que val ben bé una ballada. Ja veig que tu l'has feta.
    En línia, i a veure si parlem una estona d'aquestes.

    Quim

    ResponElimina