21 de setembre 2009

Finalista als II Premis Blocs de Diari Maresme

Per primer cop, el meu bloc, Ivan Aranda... un bloc sobre rodes, es escollit finalista, en la categoria de blocs de política, en els II Premis Blocs del Maresme que organitza el diari digital Diari Maresme.

És un honor per a mi poder formar-ne part d'entre el cincs blocs de política de la meva comarca el Maresme. I encara més quan veus qui són els quatre finalistes que formen la candidatura, gent de contrastada solvència en l'àmbit polític com l'amic Xavier Mir, independentista arenyenc de pro, Ramon Bassas, 1r Tinent d'Alcalde de l'Ajuntament de Mataró, Neus Serra, cap de llista de CiU a Malgrat de Mar, i Montserrat Candini, senadora calellenca per CiU.

Des de la meva modesta posició, animo a amics, coneguts i saludats, que si us agrada el meu bloc, un espai on hi escric a títol personal tot allò que m'interessa i que m'agrada compartir amb tohom, doncs podeu aportar-hi el vostre vot virtual fins l'1 d'octubre clicant a aquí.

Recordeu, en l'apartat de política, el bloc de l'Ivan Aranda.

Moltes gràcies a tothom!!!

Posted via email from Ivan Aranda

2 comentaris:

  1. Moltes i moltes felicitats Ivan.

    Canet té molta sort amb comptar amb gent com tu, tant en l'àmbit social i polític però sobretot com a persona.

    David Agustí

    ResponElimina
  2. Et felicito igualment Ivan!
    Et mereixes això i molt més.

    Sempre endavant!

    ResponElimina