10 de desembre 2009

13D: Una oportunitat única... decideix!

"Quan els nazis van venir a buscar els comunistes,
vaig guardar silenci,

perquè jo no era comunista,


Quan van empresonar els socialdemòcrates,

vaig guardar silenci,

perquè jo no era socialdemòcrata,

Quan van venir a buscar els sindicalistes,

no vaig protestar,

perquè jo no era sindicalista,

Quan van venir a buscar els jueus,

no vaig protestar,

perquè jo no era jueu,


Quan van venir a buscar-me,
no hi havia ningú més que poguera protestar."

Martin Niemöller

És molt important la participació en la consulta del 13 de desembre. Amb el vot donarem una lliçó a tots aquells que han volgut torpinedar el dret a decidir. El dret a decidir és inalienable en democràcia, no tingueu por a expressar lliurement la vostra decisió. Aquells que s'excusen per la il·legalitat, per la por, pel que diran, únicament són presoners de l'Espanya més rància i jacobina existent en ple segle XXI. Si no decidim ara, quan ho farem?

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada