31 de maig 2007

El bloc, espai de diàleg i discussió

Pel bon funcionament del bloc, i per qui vulgui participar des del respecte a les persones, he decidit no fer públics tots aquells comentaris que siguin anònims. Crec que la gent que dóna la cara en els seus escrits, sigui del color polític que sigui, es mereix un mínim d'educació i per tant no toleraré cap comentari que no vingui signat.

Segurament, aquells o aquelles que volen utilitzar aquest espai públic per faltar a les persones a títol personal no hi entraran més perquè no tindran cap lloc on deixar anar la seva bilis sense ser coneguts. És trist que per algun tipus de gent sense escrúpuls hagi de prendre aquesta mesura.

Està clar que encara hi trobo tics antidemocràtics en segons quins escrits, i està clar que sempre des de l'anonimat. Aquests anònims covards, si tenen dignitat que donin la cara.

Amics, amigues i blocaires, sento molt prendre aquesta decisió perquè creia que havíem arribat a un cert de maduresa política. Us animo a tots i totes que continueu participant del bloc com fins ara ho heu fet. Gràcies!!!

7 comentaris:

  1. Ho sento pels covards....

    Bona decisió germà!

    ResponElimina
  2. Bon dia Iván.
    Et felicito pr la mesura que has pres. És del tot impresentable que utilitzant un mitjà públic hagi gent que es dediqui a faltar el respecte als demés de forma anònima. Felicitats per la part que em toca ja que jo mateix he sigut insultat en aquests i altres blocs també de forma anònima.
    La discrepància política és perfectament respectable pero no la desqualificació personal.
    Estem a Canet en una nova etapa a nivell polític veient els resultats que el poble lliurement ha escollit. Els que participem de la vida política al poble em de recollir el que el poble ha manifestat i sobretot no fallar-los.
    Crec sincerament que em de ser capaços de poder conviure tots en pau i sense desqualifiacions, defensant cadascú els seus enfocs de poble, però sempre sempre pensant en el poble.
    Repeteixo Iván, felicitats per la mesura que has pres.
    Jesús Marín i Hernàndez i tot els membres de l´executiva local de CDC.

    ResponElimina
  3. Molt bién fet. És una llàstima haver d'arribar a això, però és el que aquest tipus de gent es mereix...
    De tota manera m'agradaria fer una petita correcció a una cosa que has dit. Quan dius que pensaves que havíem arribat a una certa maduresa política, jo crec que seria millor dir arribar a tenir una mica d´educació i respecte, cosa que aquesta gent ja a demostrat no tenir.
    Repeteixo, estic d´acord amb aquesta decisió.

    ResponElimina
  4. Hola Ivan de nou

    Sóc en Marc Marín, vicepresident de CDC a Canet.

    Avui el meu amic i cosí, en Jesús Marín, m´ha informat que en aquest blog ja no hi ha la impunitat de l´anonimat. Estic molt content i vull felicitar-te per la decisió. Si no hi tens inconvenient, tornaré a fer la "punyeta" per aquí de tant en tant amb el respecte envers els altres que sempre he mantingut.

    Gràcies per la felicitació a CDC. Tot i això, m´agradaria fer un apunt: En Paco García no ha perdut cap regidor... la lectura s´ha de fer en clau de partit i això ens obliga a dir que CiU n´ha guanyat 3.
    Com tu molt bé saps, els partits polítics; CiU, ERC, ... són la visualització social d´un vot democràtic i aquests partits ens sobreviuran a tots, encara que alguns s´erforcin en fer desaparèixer el nostre a Catalunya fent pactes de matinada.

    Una salutació molt cordial, Ivan. Ànims amb aquest blog

    ResponElimina
  5. Lapsus post-electoral:
    Volia dir que hem guanyat 4 i no 3.
    No fos cas que hi haguessin males interpretacions.

    ResponElimina
  6. Ho trobo encertat un cop repassats alguns dels comentaris desats. Decididament, aquest serà el meu darrer post a internet Iván, la sàtira no sempre ha estat ben entesa i ja saps quins han estat els meus comentaris; crec que també queda pal.lès qui utilitzava la sàtira a qui desqualificava amb raó o sense. Molta sort des de l'exili i al final sempre un es queda sol quan s'ha de donar la cara, ho faré jo doncs.

    Santi Campeny

    ResponElimina
  7. Ho trobo encertat un cop repassats alguns dels comentaris desats. Decididament, aquest serà el meu darrer post a internet Iván, la sàtira no sempre ha estat ben entesa i ja saps quins han estat els meus comentaris; crec que també queda pal.lès qui utilitzava la sàtira a qui desqualificava amb raó o sense. Molta sort des de l'exili i al final sempre un es queda sol quan s'ha de donar la cara, ho faré jo doncs.

    Santi Campeny

    ResponElimina